Ehliyet Kursu Görsel Eğitim Seti İndir


1

2

Ehliyet Kursu Görsel Eğitim Seti 5 VCD

VCD-1

Motor-1

Motor Bilgisi

Soğutma Sistemi

Yağlama Sistemi

Ateşleme Sistemi

Yakıt Sistemi

Marş Sistemi

VCD-2

Motor-2

Şarj Sistemi

Aydınlatma Sistemi

Süspansiyon Sistemi

Ön Düzen ve Direksiyon Sistemi

Güç Aktarma Organları

Fren Sistemi

Lastikler

Rodaj

Araçta Yakıt Tasarrufu

Dizel Motorlar

Aracın Kışa Hazırlanması

Aracın Yaza Hazırlanması

Uygulamalı Motor

VCD-3

Trafik-1

Trafik ve Çevre Bilgisi

Karayolları ve Çeşitleri Trafik Tanımları

Araç Tanımları Trafik İşaret Levhaları

Yol Çizgileri

Trafik Polisinin Hareketleri

Karayolunun Kullanılması

Araç Sürme Yasağı

Hız Kuralları Takip Mesafesi

Araçların Manevraları

Geçiş Kuralları

VCD-4

Trafik-2

Kavşaklarda İlk Geçiş Hakkı

Kontrollü Kavşak Durma Duraklama Park Etme Kuralları

Araçların Işıklandırılması

Arızalı Araçların İşaretlenmesi ve Çekilmesi

Tedbirsiz ve Saygısız Araç Kullanma Yasağı

Ses Cihazı, Korna, Müzik ve Görüntü Cihazları

Okul Taşıtları Yaya Okul ve Demiryolu Geçitleri

Araçların Boyutları Ağırlıkları Yüklenmesi

Otoyol Kuralları Motosiklet, Motorlu Bisiklet ve Bisikletle ilgili Kurallar

Araçların tescili ve Muayeneleri

Sürücü Belgeleri ve Özellikleri Araçlarda Bulundurulması

Zorunlu Gereçler

Trafik Kazaları Asli Kusur Sepepleri

VCD-5

İlkyardım

İlkyardım Kaza ve Karşılaşılan Sürücü

İnsan Vücudu

İlkyardım Araç Çantası Solunum ve Suni Solunum

Holger Neilsen Metodu

Kanama Durdurma Metodları

Şok ve Bayılmada İlkyardım

Kalp Durmasına İlkyardım

Yaralanmalar Kırık Çıkık Burkulma Sedye ile Taşıma

Doku ve Organ Bağışı

Zehirlenmeler

Sıcak Güneş Çarpması

Donma

Sürücü Olabilme Şartları

uploaded  İndirme Linki : Ehliyet Kursu Eğitim Seti.rar

!!! Linkleri daha hızlı indirebilmek ve beklememek için  Uploaded.to ’dan premium satın alabilirsiniz.

This entry was posted in İndir and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

